Vihdin Taitoluistelijoiden Helmikisat 2.2. -4.2.2024

Vihdin taitoluistelijoiden Helmikisat 2.-4.2.2024

Seurakilpailu ja Etelän alueen, Pääkaupunkiseudun ja LoSuTan tähtikutsukisa ja SO sarjojen kutsukilpailu.

AIKA 2.-4.2.2024

Taitajat  Axel
Taitajat ei Axel

SO sarjat tasot I-VI

HUOM! Kilpailuvahvistutus toimitetaan aiemmasta tiedosta poiketen viimeistään 25.1!

B-Silmut ja Tähtijuniorit arvioidaan arvioidaan kutsusta poiketen laajennetulla tähtiarvioinnilla!

ALUSTAVA AIKATAULU:

Pe: Tintit, Tähtisilmut, Taitajat axel ja Tähtijuniorit

La: Isu-sarjat

:
Kilpailun aikana tuomaristo arvioi paperilla, nettiin latautuvat tulokset ovat tarkistamattomia tuloksia.

ISU sarjojen tulokset

Su: Taitajat ei axel 2012 ja nuor., B-silmut,  Minit ,Tähtidebytantit, Tähtinoviisit, SO-sarjat, Taitajat ei axel 2011 ja vanh.

Kilpailussa järjestetään oma sarja pojille mikäli ilmoittautuneita on vähintään kolme. Muuten pojat luistelevat tyttöjen kanssa samassa sarjassa.

Ilmoittautuminen viimeistään 19.1.2024 klo  20

Teknisen paneelin kokoamisessa olleiden haasteiden takia ovat osa paneelin jäsenistä jäävejä osalle seuroista. Ilmoittautumalla kilpailuun luistelija hyväksyy tämän.

HELMIKISOJEN VALOKUVAUS

Vihdin taitoluistelijoiden Helmikisoissa 2.-4.2. kisaajia oli kuvaamassa Jesse Kainulainen
Koevedokset kuvista löydät kilpailupäivittäin ja sarjoittain osoitteesta:

Tilaus tapahtuu sähköpostitse:  jesse.juhani@gmail.com
Kirjoita viestiin haluamiesi kuvien nimet esim. 715A0488, 715A1002...
Paluuviestinä saat maksutiedot ja tilaamasi kuvat täysikokoisina ja käsiteltyinä. Maksu tapahtuu joko tilisiirtona tai mobilepay:llä.

Koevedosten käyttö on ehdottomasti kiellettyä eikä niitä saa tallentaa itselleen muuten, kuin siksi aikaa, että voit vertailla kuvia ja miettiä rauhassa mitkä kuvat haluat ostaa.

KUVIEN HINTA:
•1-4 kpl kuvia ostaessa hinta 5€ / kpl

•5 tai useamman kuvan ostaessa hinta 4€ / kuva

Digikuvien käyttöoikeus:
Kuvat ostettuasi saat niihin vapaan käyttöoikeuden henkilökohtaiseen käyttöön, eli sosiaalinen media instagram, tiktok jne. ja saat luovuttaa kuvia median käyttöön esim. lehtiartikkeliin itsestäsi.
Kuvia ei saa kuitenkaan myydä eteenpäin, eikä niillä saa ansaita rahaa ilman erillistä sopimusta eli et voi osallistua esim. valokuvakilpailuun näillä kuvilla asiasta ensin kysymättä etkä voi teettää kuvista myytäviä tuotteita.