Luistelukoulut

tai
lauantaisin klo 9.30-10.15.

Hinta:
Kevätkausi 100€ + jäsenmaksu 30€ (uusilta jäseniltä), voimassa kevätkauden.

Kaksi kertaa viikossa ti+la kevätkausi 150€ + jäsenmaksu 30€, voimassa kevätkauden.

Valitse lapsellesi/perheellesi sopivin harjoituspäivä ilmoittautumisen yhteydessä.

Luistelukoululaisilla on 2 ilmaista kokeilukertaa.

Huom. Seura vakuuttaa luistelukoululaiset, kun virallinen ilmoittautuminen luisteluryhmään on tehty.              Seuran vakuutus ei ole voimassa kokeilukerroilla.

Milloin luistelu alkaa / otamme uusia luistelukoululaisia

Luistelukoulun harjoitteluun pääsee parhaiten mukaan kauden alussa syys- tai tammikuussa, mutta harrastuksen voi aloittaa myös kauden jo alettua.

Kesken kauden voi olla helpointa aloittaa harjoittelu suositulla lyhytkurssilla miniluistelukoulussa.

Kyselyt vtl.luistelukoulu@gmail.com

Luistelukouluun liittyvät kysymykset vihdintaitoluistelijat@gmail.com / vtl.luistelukoulu@gmail.com

Tervetuloa Vihdin Taitoluistelijoiden iloiseen luistelukouluun!

Vihdin Taitoluistelijoiden Luistelukoulussa voivat aloittaa harrastuksen kaikki luistelusta kiinnostuneet 3-7-vuotiaat lapset, sekä tytöt, että pojat.

Pienten lasten luistelukoulussa luistelijat jaetaan pienryhmiin taitotason mukaan, sopiva ryhmä katsotaan ensimmäisten luistelukertojen aikana. Jokaisella pienryhmällä on aina oma pysyvä ohjaaja ja hänen apunaan apuohjaajia. Luistelukoulussa pyrimme siihen, että luistelija harjoittelee koko kauden samassa tutussa ryhmässä, mutta taitojen kehittyessä hänellä on mahdollisuus siirtyä edistyneempään ryhmään myös kauden aikana.

Luistelukoulussa opetellaan luistelun perustaitoja:

• pystyssä pysymistä
  • turvallista kaatumista
  • eteen- ja taaksepäin luistelua
  • liukumista, jarruttamista
  • pyörimistä ja pieniä hyppyjä

Apuna käytetään erilaisia leikkejä, välineitä, musiikkeja ja mielikuvia. Luistelun ohella opitaan myös monia tärkeitä elämän perustaitoja, kuten ryhmässä olemista, sääntöjen noudattamista, ohjeiden kuuntelemista ja toisten huomiointia.

Luistelukoulusta luistelija voi perustaidot opittuaan siirtyä jatkamaan harrastusta seuramme kehitys-, harrastaja- tai kilparyhmiin. Luistelukoulun jälkeen jokaiselle lapselle etsitään sopiva ryhmä seurastamme, harrastusta voi halutessaan jatkaa vaikka aikuiseksi saakka!

Seura vakuuttaa kaikki alle 15v luistelijat, kun virallinen ilmoittautuminen luisteluryhmään on tehty.

Vahingon sattuessa harjoituksissa soita palvelunumeroon  0100 5225.

Lisätietoja vakuutuksen kattavuudesta saat numerosta 0303 0303.

Palveluaikojen ulkopuolella tai kiireellisissä tapauksissa voit mennä mihin tahansa lääkäriin tai sairaalaan saadaksesi ensiapua. Maksa kulut ensin itse ja tee sitten vahinkoilmoitus OP-mobiilissa tai op.fi-palvelussa.