Yksityistunnit

2023-24 yksityistunnit

Yksityistunnit jäällä maksavat arkipäivisin 12€/20min, 15 €/25min ja 18€//30min VTL:n omille luistelijoille.  Ne laskutetaan erillisellä laskulla. Seuran ulkopuolisille arkipäivinä hinta on 1€/min.

Yksityistunnit jäällä maksavat sunnuntaisin 75€/60min VTL:n omille luistelijoille. Seuran ulkopuolisille sunnuntaisin hinta on 80€/60min.

Sovittujen yksärien peruutus saman päivän aikana ainoastaan sairastapauksissa ja
ilmoitus whatsupilla  Annalle 040 1559729  ja Tuija Uosukaiselle 050 3387396.

Mainitsethan "lisätietoa"-kentässä, mikäli joku asia mietityttää tai mikäli sinulla on jotain ehdottomia toiveita, myös jos toivot yksityistunnilla käytettävän valjaita.

Aikataulu yksäreistä listasta, näet vapaat ajat. Laita lomakkeelle haluamasi aika.

Jos edellisenä päivänä listalla on tyhjää, voit ottaa kaksi peräkkäistä yksäriä.

Kun nämä yksärit on pidetty, voit varata taas seuraavan vapaan ajan.

K1-3 sekä Tähdet voivat varata yksärin kaikilta muilta paitsi K4-5 jäältä ja K4-5 voivat varata yksärin kaikilta jäiltä.

Seuran omat luistelijat ovat etusijalla varaustilanteessa.

Seura pidättää oikeuden muutoksiin.

Lisätiedot vtl.kilpailut@gmail.com  tai whatsapilla Tuijalta 050 3387396

Aikataulu:

AIKATAULU YKSÄREISTÄ

Ilmoittautuminen kilparyhmien yksityistunneille

Vanhemman yhteystiedot:

Seura pidättää oikeuden muutoksiin ja peruutuksiin.

Muistathan käydä varmistamassa aikataulusta, että toivomasi yksityistunti on merkitty varauskalenteriin. Emme lähetä erillistä vahvistusta yksityistunnista. Peruuttamattomat yksityistunnit laskutetaan.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.