Toimintasuunnitelma

Visio

Vihdin Taitoluistelijat on seura, jossa luistelua voi harrastaa luistelukoulussa sekä harraste- ja kilparyhmissä.

Seurassa viihtyvät niin luistelijat, heidän perheensä sekä valmentajat ja ohjaajat. Yhteisöllisyys nousee esiin aina kilpailuja ja näytöksiä rakennettaessa, kun kaikki luistelijat ja heidän vanhempansa osallistuvat järjestelyihin.

Ammattitaitoiset valmentajat sekä ohjaajat kannustavat luistelijoita positiivisella asenteella eteenpäin luistelussa ja elämän hallinnassa. Vihdin Taitoluistelijoissa taitoluistelu on harrastus, joka vie mukanaan ja antaa eväitä elämään myös luistelun jälkeen.

Tulevaisuudessa Vihdin Taitoluistelijoissa on paljon lapsia luistelukoulussa, jotka oppivat luistelutaidon sekä ilon urheiluun ja jatkavat harrastamista mahdollisimman pitkään.

Vihdin Taitoluistelijoissa laadukas toiminta on kaiken ytimenä.