Sopimukset

K-CITYMARKET NUMMELA

Vihdin Taitoluistelijat on tehnyt K-Citymarket Vihti Nummelan kanssa sponsorointisopimuksen, joka on voimassa 1.5.22 lähtien.

*Sekä seuran jäsenet että seuraan kuulumattomat voivat rekisteröidä oman plussakorttinsa seuran sponsorointisopimuksen alle, jolloin seura saa sponsorointitukea K-Citymarket Nummelasta. Tuen suuruus riippuu K-Citymarket Nummelassa tehtyjen ostojen määrästä, joten ostosten keskittäminen tuo etua seuralle.

*Sponsorointisopimus ei vaikuta millään lailla perheen plussapisteiden kertymiseen, plussaetuihin, parhaan asiakkaan etuihin tmv. Eli niille, jotka rekisteröi korttinsa, ei tule mitään kuluja tai vähennyksiä henkilökohtaisiin etuihin.

*Yhden kortin voi liittää korkeintaan viiden eri sponsorisopimuksen alle (jos kortti on liitetty esim kolmeen sopimukseen, saa jokainen seura 1/3 ko perheen kerryttämistä sponsorimaksuista) eli jos sisarukset harrastavat eri lajeja, useampia seuroja on mahdollista tukea.

* Kirjautuminen on helppoa ja nopeaa ja yhdellä rekisteröitymisellä saat liitettyä kaikki talouden K-plussakortit.

Ohjeet kannattajajäseneksi liittyminen

Mene K-Plussa sivuille https://plussa.fi/

Kirjaudu oikeasta yläkulmasta omille sivuillesi.

Klikkaa vasemmassa reunassa PROFIILIN alla SPONSOROINTIKOHTEET.

Valitse Vihdin Taitoluistelijat ry ja LIITY KANNATTAJAKSI.

Syötä kohdenumero SP0914

Vinkkaa tästä myös vihtiläisille ystävillesi ja tutuillesi!

KUKKAHUONE FINER
VTL:n jäsenet saavat jäsenkorttia näyttämällä 10%:n alennuksen Finerissä asioidessaan.
kukkahuonefiner (kotisivukone.com)