Aleksandr Baidukov liittyy Vihdin Taitoluistelijoiden valmennustiimiin

1.6.2018

Seuramme uudeksi valmentajaksi tulee Aleksandr Baidukov.  Hän tulee vahvistamaan valmennustiimiämme elokuussa.

Aleksandr on toiminut valmentajana Oulun Taitoluisteluklubissa vuodesta 2013 lähtien. Hänellä on monipuolinen kokemustausta eri tasoisesta yksilövalmennuksesta, muodostelmaluisteluvalmennuksesta sekä jäätanssista. Hän on Oulussa  valmentanut myös aikuisluistelijoita ja erilaisia harrastajaryhmiä. Hänellä on lisäksi valmentajakokemusta myös ulkomailta mm. Venäjältä ja Tanskasta.

Aleksandr on itse luistellut Venäjän maajoukkueluistelijana 2000-luvun alussa useita vuosia.

Aleksandr:n mielestä on hienoa liittyä seuramme valmennustiimiin. Hän uskoo, että yhteistyö tuo mukanaan paljon uusia asioita ja positiivista ilmapiiriä. Yhdessä luomme ammattitaitoisen, energisen ja positiivisen valmennusympäristön, joka luo koko seuraan hyvää tekemistä.

Toivotamme Aleksandrin tervetulleeksi seuraamme!