Kiireisen kisaviikonlopun uutisia 17.-18.11.2018

20.11.2018

Anni Rantanen Aluejuniorit 1.
B-silmut sarjan Juulia Reijo 4. ja Isla Rautakoski 3.
Aikuiset Bronze sarjan 1. Minna Lahti
Aluesilmut sarjan 3. Ava Koivu ja 5. Tessa Mikkonen
Makar Suntsev SM- juniorit pojat 4. Kuvassa mukana seuran valmentajat Aleksandr Baidukov ja Anna Tsygankova
Siiri Syrjälä Taitajat ei Axel 2007 ja nuoremmat sarjan 2.
Taitajat ei Axel 2006 ja vanhemmat sarjan voittaja Elsa Siivonen
Tintit sarjan 2. Aino Uosukainen
Aluedebytantit Ida Kaipio 1. (vas), Julia Niemi 4. ja Aino Männistö 2.

Viikonloppuna 17.-18.11.2018 kisattiin jälleen tiiviisti kolmella paikkakunnalla.
Perjantaista sunnuntaihin käydyssä Salpan Promo Cupissa perjantaina Anni Rantanen voitti Aluejuniorit sarjan.
Silmut B-sarjassa Isla Rautakoski oli kolmas ja Juulia Reijo 4.
Aluesilmuissa Ava Koivu sai myös pronssia ja Tessa Mikkonen oli 5.

Sunnuntaina Aikuisten Bronze sarjan voiton vei Minna Lahti ja Emilia Kipinä voitti Aikuiset Masters sarjan.

Etelä Vantaan taitoluistelijat isännöi SM-juniorien 2. valintakilpailua, jossa Makar Suntsev luisteli 4. sijalle.

Lauantaina Hyvinkään taitoluistelijoiden kutsukilpailuissa Tintit sarjan hopean nappasi Aino Uosukainen ja Kia Hutri sai erityismaininnan "Upeat hypyt".

Taitajat ei Axel 2007 ja nuoremmat sarjassa Siiri Syrjälä sijoittui niinikään hopealle, Tiia Hänninen oli 5. ja Kiira Nurmi elämänsä ensimmäisissä kisoissa 9.
Elsa Siivonen voitti Taitajat ei Axel 2006 ja vanhemmat sarjan.
Aluedebytantit sarjassa kolmoisvoitto oli lähellä, kun Ida Kaipio luisteli kultaa, Aino Männistö hopeaa ja Julia Niemi oli 4.

Todella upeita esityksiä ja hienoa menestystä jälleen seuran luistelijoille. Iso kiitos kaikille viikonloppuna kisavalmentajille.