VTL juhlistaa ensi keväänä 10-vuotista taivaltaan, ilmoittaudu mukaan järjestämään juhlia!

1.11.2009

Vihdissä taitoluistelu alkoi vuonna 1997 vantaalaisen Hopeaterät-seuran innoittamana, ja toukokuussa 2000 perustettiin Vihtiin oma seura -Vihdin Taitoluistelijat Ry.

Juhlistamme seuran 10-vuotista taivalta keväällä 2010, ja keräämme nyt innokkaita vanhempia, luistelijoita ja vanhoja aktiivijäseniä auttamaan juhlien järjestelyssä. Kaikki ideat ja toiveet otetaan mieluusti vastaan!

Voit osallistua juhlien järjestämiseen ilmoittautumalla seuramme puheenjohtajalle Katariina Hakolalle (katariina.hakola@gmail.com). Laitathan sähköpostiin yhteystietosi ja ilmoitathan myös, jos sinulla on jokin erityistoive tehtäviesi suhteen!