Uusi hallitus valitaan 25.5. VTL:n kevätkokouksessa!

18.4.2010

VTL Kevätkokous 25.5.10 klo 18.00 alk. Antoniossa (Pisteenkaari 4)! Tervetuloa!

Vihdin Taitoluistelijoiden hallitukseen tarvitaan uusia toimijoita mukaan seuraavalle kaudelle! Ilmoita kiinnostuksesi hallitustyöskentelyyn puheenjohtaja Katariina Hakolalle katariina.hakola(at)gmail.com! Kysy rohkeasti myös lisätietoja Katariinalta ja muilta hallituksen toiminnassa mukana olleilta! Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Uudet jäsenet valitaan mukaan hallitukseen seuran kevätkokouksessa 25.5.2010 ja varsinainen uuden hallituksen toimikausi alkaa syksylllä.

Toivomme kaikkien huomioivan, että seuran toiminnan ja lasten harrastuksen jatkumiseksi toimintakykyinen hallitus (pj., 4 varsinaista jäsentä ja 4 varajäsentä) on saatava kasaan!

* Vanhoista jäsenistä hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Katariina Hakola sekä jäsenet Ismo Väätänen, Mervi Korsström, Eija Aronen (erityisryhmävastaava) ja Niina Ounasvuori (luistelukoulu, nettisivut, näytös)