LK: Käytännön ohjeita Halloweenista!

28.10.2010

La 30.10. klo 16.30-18.00 juhlitaan  VTL:n 10-vuotista taivalta Halloween-teemalla. Juhla on kaikille seuran luistelijoille ja vanhemmille yhteinen, aiemmin päivällä luistelukoululaisten luistelutunnit ovat normaalisti. Juhlan aikana meillä on käytössämme normaalimäärä pukukoppeja, jotka menevät luistelukoululaisten sekä erityisryhmä Myllyjen käyttöön. Muistuttaisin myös ottamaan paljon lämmintä vaatetta mukaan, sillä myös luistelijat seuraavat toisten ryhmien esityksiä katsomossa!

Tuokaa lapsenne paikalle kello 16.00. Vanhemmat laittavat itse lapsille luistimet kiinni, jonka jälkeen vanhemmat siirtyvät katsomoon. Koppiin tarvitaan 1-2 Keltaisten sekä Liilojen äitiä/isää pitämään huolta lapsista eli tarkistakaa ennen katsomoon siirtymistä, että oman lapsenne ryhmässä on riittävä määrä aikuisia auttamassa. Heidän tehtävänsä on ohjata lapset  jäälle, muistuttaa lapsia ottamaan luistinsuojat pois ennen jäälle menoa, auttaa laittamaan luistinsuojat jäältä tulon jälkeen luistimiin ja ohjata tämän jälkeen lapset katsomoon seuraamaan esitys loppuun.

Myynnissä on pientä purtavaa ja upouusia VTL-pipoja (10€/kpl)!

Halloween-tunnelman luomiseksi pyydämme sekä luistelijoita että katsomoa pukeutumaan teeman mukaisesti! Muistattehan kuitenkin, että luistelijoiden asusteista ei saa irrota jäälle mitään (paljetit tms.), eikä turvallisuudesta saa muutenkaan tinkiä!