Uusia toimijoita kaivataan VTL:n hallitukseen kaudelle 2011-2012!

11.3.2011

VTL ry: ssä on jo 200 taitoluistelun harrastajaa ja seuraa pyöritetään täysin vapaaehtoisvoimin. Tekemistä riittää ja nyt onkin aika suunnitella tulevaa kautta 2011-2012 ja pohtia tulevia tehtäväjakoja sekä seuran hallituksessa että työryhmissä. Tarvitsemme ensi kaudelle runsaasti vapaaehtoisia toimijoita iloiseen ja aktiiviseen joukkoomme, jotta voimme taata luisteluharrastuksen jatkumisen Nummelassa.

Sinä äiti, isä, eno, täti, mummi, vaari tai kummi - olethan mukana aktiivisesti lastesi harrastuksessa ja tässä tärkeässä työssä omien resurssiesi mukaan, jokaisen panos on tärkeä!

Haemme nyt:

itsenäiseen työskentelyyn kykeneviä vapaaehtoisia hallituksen jäseniä, joista:

- asiantunteva ja vaikuttava vapaaehtoinen puheenjohtaja (1 paikka)
- edellisen oikea käsi, vapaaehtoinen varapuheenjohtaja (1 paikka)
- edustava ja sujuvasanainen vapaaehtoinen sihteeri (1 paikka)
- luotettava ja tarkka vapaaehtoinen kirstunvartija (2-3 paikkaa)
- lämminhenkinen vapaaehtoinen tiedottaja (2 paikkaa)
- sujuvasanainen vapaaehtoinen JoJo-koordinaattori (1 paikka)
- vakuuttava vapaaehtoinen varainhankkija (2 paikkaa)
- vapaaehtoinen lähiauttaja, ohjaajien esimies (1 paikka)
- valovoimainen vapaaehtoinen kevätnäytöstyöryhmän vetäjä (1 paikka)
- aktiivinen ja iloinen vapaaehtoinen tapahtumatiimin vetäjä (1 paikka)

SEKÄ

- palveluhenkinen vapaaehtoinen aikuinen (50 paikkaa)

Vapaaehtoisilta edellytetään osallistumista seuran kevätkokoukseen 17.5.2011 (tarkempi paikka ja aika löytyy seuran nettisivuilta lähempänä ajankohtaa),sitoutumista tehtävään, palveluhenkisyyttä ja iloista mieltä, kykyä tulla toimeen vaihtelevissa tilanteissa ja asiastaan innostuneiden ihmisten kanssa, vuorovaikutustaitoja ja kykyä vaikuttaa tärkeisiin asioihin.

Hyvässä seurassa on mukava harrastaa!

Ilmoittaudu nyt vapaaehtoiseksi ensi kaudelle, viimeistään kuitenkin 31.3.2011 mennessä pj. Katariina Hakolalle (katariina.hakola(at)gmail.com tai p. 040 5607 560)!