Sääntömääräinen kevätkokous 17.5.2011 klo 18 Kanervarinteessä

7.5.2011

Vihdin Taitoluistelijat ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään tiistaina 17.5.2011 Kanervarinteessä, osoite Vihdintie 30 D, Nummela.

Kevätkokouksessa hyväksytään tulevan toimintakauden toimintasuunnitelma ja budjetti sekä valitaan seuran hallitus ja muut toimihenkilöt tulevalle kaudelle.

VTL:n hallitus kaipaa uusia innokkaita aktiiveja seuran hallitukseen. VTL on 10 vuotta vanha seura ja seurassa luistelee liki 200 luistelijaa.

Seura toimii vapaaehtoisvoimin. VTL:llä ei ole palkattua hallintoa hoitavaa henkilöä, tällä tavalla on pystytty pitämään luistelumaksut edullisina.

Hallitus muodostuu ihan tavallisista luistelijoiden vanhemmista. Meille on tärkeää se, että lapsemme voivat jatkaa tätä ihanaa ja kehittävää harrastusta.

Hallitustyöskentely ei vaadi aikaisempaa kokemusta seuratyöstä eikä taitoluistelutaustaa. Vastuuta voi ottaa vain sen verran kuin tuntuu hyvältä, aluksi voi tulla pienempään rooliin tutustumaan toimintaan ja sitten niin halutessaan voi laajentaa vastuukenttää ja ottaa sellaisen vastuualueen, joka tuntuu omimmalta. Jos lapsi lopettaa luistelun, seuratoiminnasta pääsee eroon.

Seuratyö on meille seura-aktiiveille meidän oma harrastus, joka tukee lapsen harrastusta. Olemalla mukana, pääsee syvemmälle lapsen harrastukseen ja se motivoi myös lasta, kun vanhempi on mukana. Olemalla mukana hallituksessa saamme vielä enemmän tietoa kehitysmahdollisuuksista harrastuksen parissa.

VTL:n hallituksessa ja seura-aktiivina on mukavaa. Mukana on loistava ja hauska porukka, teemme innolla töitä seuran hyväksi ja sen kehittämiseksi.

Mitä enemmän aktiivisia vanhempia on mukana, sitä vähemmän vastuuta yksittäiselle vanhemmalle tulee ja sitä enemmän voimme panostaa siihen, että VTL on jatkossakin hyvä ja toimiva seura ja lapsemme voivat harrastaa tätä ihanaa lajia jatkossakin Vihdissä.

Kevätkokouksemme on tiistaina, toukokuun 17. päivänä, klo 18.00, Kanervarinteessä, Vihdintie 30 D, Nummela

Tervetuloa mukaan!

Vihdin Taitoluistelijoiden hallitus