Luistelukouluryhmät ja hinnat

29.7.2011

Luistelukouluryhmät ja hinnat

Ryhmät:

-  Turkoosit (LK 1) harjoittelevat kaksi kertaa viikossa tiistaina ja lauantaina. Ryhmä tähtää kehitysryhmään.
- Pinkit (LK 2) harjoittelevat kerran viikossa lauantaina, edistyneet
- Punaiset (LK2) harjoittelevat kerran viikossa lauantain, edistyneet
- Violetit (LK 2) harjoittelevat kerran viikossa lauantaina, edistyneet
-Vihreät (LK 1) harjoittelevat kerran viikossa lauantaina, ryhmä aloittaa syksyllä 2011
-Mintut (LK 1) harjoittelevat kerran viikossa lauantaina, ryhmä aloittaa syksyllä 2011
- Siniset (LK 1) harjoittelevat kerran viikossa lauantaina, ryhmä aloittaa syksyllä 2011

Sekä uudet että vanhat jäsenet täyttävät luistelijan henkilötietolomakkeen jäsentietojärjestelmässä syyskauden alussa (ilmoittautuminen alkaa 1.8.11), samalla varmistat paikan ryhmässä. Valmentajat jakavat taitojen mukaan uudet aloittavat luistelijat ryhmiin (Vihreät, Mintut ja Siniset)

Kaikkiin luistelukouluryhmiin kuuluu lisäksi yhdet oheiset lauantaina.

Luistelukoulujen jääharjoitukset ja oheiset alkavat 12.9 alkavalla viikolla aikataulun mukaisesti.

Hinnat:

Luistelukoulun syyskauden hinnat: 165 € (1x viikossa luistelevat ryhmät) ja 255 € (2x viikossa luisteleva ryhmä). Hinnat sisältävät luistelukouluvakuutuksen alle 15-vuotiailta.

Luistelijan toisen vanhemman toivotaan maksavan kannatusjäsenmaksu (15 €/henkilö). Kannatusjäsenmaksun maksaminen hoidetaan jäsentietojärjestelmän kautta.

Tule mukaan monipuolisesti kehittävään ja iloiseen liikuntaharrastukseen!