ILMOITTAUTUMINEN SYKSYN RYHMIIN

18.8.2011

Syksy ja uusi luistelukausi lähestyvät, on aika ilmoittautua luisteluryhmiin. KAIKKI vanhat sekä uudet luistelijat/heidän vanhempansa rekisteröityvät uuteen jäsentietojärjestelmään ja ilmoittautuvat ryhmiin.

VTL on ottanut käyttöön jäsentietojärjestelmän Neptonin, johon luistelijoiden sekä alle 18 –vuotiaiden luistelijoiden huoltajien henkilötiedot ilmoitetaan. Samassa järjestelmässä ilmoittaudutaan syksyn luisteluryhmiin nettisivuilla olevan ryhmäjaon mukaisesti http://vtl.sporttisaitti.com/luisteluryhmat/  ja lopuksi vielä tulostetaan kauden laskut.

Järjestelmään luodut ohjeet ovat kattavat ja neuvovat vaihe vaiheelta, kuinka käyttäjän tulee toimia. Alla vielä yhteenvetona asiat, jotka järjestelmään tulee tehdä.

1.   Rekisteröityminen(näkymän vasemmassa reunassa) http://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx?OmanSeuranID=415

Alle 18 –vuotiaan huoltaja tai vähintään 18 –vuotias luistelija

2.    Sisäänkirjautuminen (näkymän vasemmassa reunassa)

Käyttäjätunnus ja salasana järjestelmään lähetetään rekisteröitymisen jälkeen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen sekä tieto päivittyy myös näkyviisi järjestelmän sivulle.

3.    Omien tietojen päivittäminen (näkymän vasemmassa reunassa)

-       Jos olet alle 18 –vuotiaan huoltaja, lisää tunnuksellesi alikäyttäjiksi luistelevan lapsen/-ien tiedot(uuden alikäyttäjän rekisteröinti, näkymän oikeassa reunassa) Huom! Luistelijan(alikäyttäjän) sähköpostiosoitteeksi tulee ilmoittaa huoltajan sähköpostiosoite, jotta laskut, ym. tiedotteet lähetetään huoltajalle

-       Muuta halutessasi salasana

4.    Ryhmiin ilmoittautuminen ja laskujen tulostus

-       Valitse toinen henkilö –alasvetovalikosta ilmoitettavan henkilön nimi jos useampi lapsi

-       Voit valita ryhmien hakuehtojen -alasvetovalikosta näkymän, jossa näkyy kaikki ryhmät tai sitten ne ryhmät joihin sinä/lapsesi voi ilmoittautua(jaottelu automaattisesti iän perusteella)

-       Valitse ryhmä, johon haluat luistelijan ilmoittaa sekä halutessasi kannatusjäsenmaksu 1 tai 2 aikuista(seuran toimintaan kuuluu, että ainakin toinen vanhemmista maksaa kannatusjäsenmaksun)

-       Etene järjestelmän ohjeiden mukaisesti aina laskun hyväksymiseen ja tulostamiseen asti! Vahvistus ryhmiin ilmoittautumisesta sekä lasku lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, voit myös tulostaa laskun ilmoittautumisen yhteydessä suoraan järjestelmästä. Järjestelmä lähettää sinulle samanaikaisesti sekä syys- että kevätkauden laskun. Kätevintä käydä syöttämässä molempien laskujen tiedot yhdellä kertaa verkkopankkiin. Olet oikeutettu 6 %:n perhealennukseen kausimaksusta(ei koske luistelijan eikä kannatusjäsenmaksua)mikäli seurassa luistelee laskutettavalla kaudella vähintään 2 perheenjäsentä

-      Jos vahingossa ilmoittaudut/ilmoitat lapsesi väärään ryhmään ja tulostat laskun, ota yhteyttä Merjaan merja.popper@kolumbus.fi.

Luistelijan rekisteröinti ja ryhmiin ilmoittautuminen tulee tehdä Nepton –järjestelmään 18.9.2011 mennessä! Ilmoittautumisen puuttuessa, ei luistelija voi osallistua harjoituksiin.

Mikäli luistelija ei päätä jatkaa luisteluharrastusta, on lopettamisesta ilmoitettava kirjallisesti seuran nettisivuilla http://vtl.sporttisaitti.com/seura/lopetusilmoitus/

Mikäli sinulla tulee tulee kysymyksiä järjestelmän käyttöön liittyen, voit olla yhteydessä Merjaan merja.popper@kolumbus.fi tai puhelimitse 050 66 989 seuraavina aikoina

-       ma 1.8. klo 18-19.30

-       ke 10.8. klo 18-19.30

-       ma 22.8. klo 18-19.30

Vanhempainillassa Työväentalolla(Pisteenkaari 3, 03100 Nummela) 17.8. klo 18-20 voit myös rekisteröityä jäsentietojärjestelmään ja ilmoittaa itsesi/lapsesi luisteluryhmiin.