Tiedote Vanhemmille

20.11.2011

- Löytötavarat ja pukukopin tyhjennys/siivous
- Vanhempainvartti aiheesta "kilpaileminen"
- Vakuutukset
- Joulun ajan aikataulut

Löytötavarat ja pukukopin tyhjennys/siivous

Pukukopin ja wc-/suihkutilojen pitää jäädä aina siistiin kuntoon: tavarat pitää viedä pois ja jäljet siivota. Ruoan tähteitä ei saa jättää roskiksiin eikä pukukopeissa saa valmistaa ruokaa. Kopeista on löytynyt hanskoja, housuja, takkeja, jopa luistimia ja kypäriä - löytötavarat ovat seuran ilmoitustaulun luona. Ne tulee noutaa pois mahdollisimman pian, noutamattomat löytötavarat heitetään pois kuukausittain, sillä jäähallin käytävällä ei saa säilyttää tavaraa turvallisuussyistä.

Vanhempainvartti aiheesta "kilpaileminen"

Vanhempainvartti aiheesta "kilpaileminen" järjestetään kaikille kehitys- ja kilparyhmien sekä niihin tähtäävien luistelijoiden (turkoosit ja harrastajat) vanhemmille tiistaina 29.11. klo 18.00 alkaen jäähallin neuvotteluhuoneessa. Vanhempainvartissa kerrotaan siitä, mitä kilpaileminen on, mitä se vaatii ja miten meidän seurassamme kilpailutoimintaa hoidetaan. Toivotaan runsasta osanottoa!

Vakuutukset
Seuran alle 15 -vuotiaiden luistelijoiden, joilla on kaksi-kolme harjoitusta viikosta, tulee hankkia vakuutus itse (useat lapsivakuutukset kattavat taitoluisteluharrastuksen, tarkista asia omasta vakuutusyhtiöstä). Lue lisää http://vtl.sporttisaitti.com/seura/vakuutukset_ja_lisenssit/
Kaikille yli 15-vuotialle suosittelemme HA/HN-lisenssiä, jonka voi ostaa Taitoluisteluliiton kautta. H-lisenssi on jaettu kahteen ryhmään aikuiset (HA) ja nuoret (HN).
HA-lisenssi:  synt. 30.6.1993 tai aikais., alle 70-vuotias
HN-lisenssi: synt. 1.7.1993 tai myöhemmin

Joulun ajan aikataulut

17.12. Jäähallilla turnaus, ei harjoituksia
24.-26.12Halli kiinni

Käykää säännöllisesti nettisivuilla, mm. tapahtumakalenteriin on kirjattu jäähallin aukioloaikoja joulu-tammikuussa. Pääsääntöisesti luistellaan aina ellei toisin ole mainittu.