IRINA KIRJANEN VTL:N VASTUUVALMENTAJAKSI

6.3.2012

Irina Kirjanen aloittaa ensi syksynä VTL:n vastuuvalmentajana. Irina on toiminut VTL:ssa valmentajana vuosina 2005-2011 ja palaa ulkomailla vietetyn harjoittelujakson jälkeen takaisin seuraamme. Irinan rooli vastuuvalmentajan on mm. luoda seuramme valmennuksen yleiset linjat ja kehittää kokonaisvaltaisesti seuramme eri luisteluryhmien toimintaa. Lisäksi Irina tulee valmentamaan itse joitakin ryhmiä.

Irina on suorittanut II-tason valmentajakoulutuksen ja suorittaa parhaillaan Vierumäellä Suomen Urheiluopistossa Valmentajan ammattitutkintoa. Irinalla on vahvan valmentajaosaamisen lisäksi menestystä kilpailijana. Hän on useana vuonna saavuttanut mitalisijoja kansainvälisissä kilpailuissa viimeisimpänä viime kesäkuussa Oberstdorfissa International Adult Figure Skating Competitionissa saavutetut kultamitalit sarjoissa Masters and Gold Ladies III Artistic ja Master Ladies III Free Skating.

Suomeen paluun jälkeen Irina voitti Aluemestaruuden Porvoossa ja lunasti paikan loppukilpailuun.

Saamme vahvan taitoluisteluvalmennuksen osaajan seuraamme!

Lämpimästi tervetuloa takaisin Vihdin Taitoluistelijoihin, Irina!