TERVETULOA MUKAAN VTL:N SEURATOIMINTAAN

11.3.2012

Lapsen harrastus vaatii aina vanhempien tukea. Yksi tapa tukea lapsen harrastusta on olla mukana seuratoiminnassa ja sitä kautta paremmin "sisällä" lajissa.

Seuratoiminta niin VTL:ssa kuin muissakin urheiluseuroissa tapahtuu pääosin vapaaehtoistyönä vanhempien voimin. Aiempaa kokemusta taitoluistelusta tai urheiluseuratoiminnasta ei tarvita, työ kyllä opettaa tekijäänsä. Seuratyössä on mahdollisuus tehdä monenlaista omien voimiensa ja elämäntilanteensa mukaan.

Nyt on hyvä aika tulla mukaan seuran toimintaan. Suunnittelemme parhaillaan ensi kauden toimintaa ja tulemalla mukaan seuratoimintaan pääset vaikuttamaan seuran toimintalinjoihin.

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu seuramme puheenjohtajalle Anu Kankkuselle sähköpostitse anu.kankkunen@elisanet.fi.

Tervetuloa mukavaan porukkaan kehittämään lastemme harrastusmahdollisuuksia!