LUISTELIJA/HUOLTAJAKYSELY 2012

17.3.2012

Ensi kauden luisteluryhmät tullaan muodostamaan luistelija/huoltajakyselyn, yksilökohtaisen arvioinnin sekä käytettävissä olevien tila- ja valmentajaresurssien perusteella. Pyrimme vaihtamaan osan jääajasta uudelle päivälle, jolloin voisimme saada neljännen harjoituspäivän kehitys- ja kilparyhmille. Neljännen päivän saaminen varmistuu vasta kevään/kesän aikana. Yli 2 jääharjoitusta viikossa on mahdollista pääsääntöisesti vasta luistelukoulun jälkeen.

Pyydämme jokaista luistelijaa/huoltajaa vastamaan kyselyyn, jotta saamme mahdollisimman kattavasti tietoa luistelijoiden ja huoltajien toiveista.

Samalla tiedustelemme huoltajien kiinnostusta seuran toimintaan. Olemalla mukana seuran toiminnassa huoltaja pääsee hyvin sisälle taitoluisteluun harrastuksena ja osoittaa lapselle olevansa itsekin kiinnostunut lapsensa harrastuksesta. Seura toimii vapaaehtoisvoimin, joten aktiivisia vanhempia tarvitaan sitä enemmän, mitä enemmän erilaista toimintaa ja erilaisia tapahtumia järjestetään.

Käy vastaamassa kyselyyn täällä.