VTL HAKEE LUISTELUKOULU -VASTAAVAA

9.11.2012

Hei sinä innokas valmentaja/ohjaaja,

Tykkäät ottaa vastuuta, kehittää toimintaa sekä haluat organisoida asioita ja tapahtumia. Ajattelet positiivisesti, olet oma-aloitteinen ja pystyt ottamaan kokonaisvastuun luistelukoulusta. Omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja sinulla on ideoita luistelukoulun kehittämiseen. Jos tunnistit itsesi, olet oiva valinta luistelukouluvastaavaksi Vihdin Taitoluistelijoihin!

Tällä hetkellä seurassamme on noin 60 luistelukoululaista, viisi iloista ohjaajaa sekä viisi innokasta apuohjaajaa. Luistelukouluvastaavana kokoat kauden teemat ja tapahtumat yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Pääset tutustumaan luistelijoiden vanhempiin, muihin seura-aktiiveihin sekä ihaniin luistelijoihin. Olet yhdyshenkilönä ohjaajiin, seura-aktiiveihin ja vanhempiin. Tiedotat asioista ja pidät koko luistelukoulun lankoja käsissäsi. Lisätietoja saat tämän kauden luistelukouluvastaavalta Piia Saloselta. Kevään aikana pääset oppimaan ja tutustumaan tarkemmin tehtävään. Keväällä pääset suunnittelemaan ensi syksyn toimintaa ja sitten syksyllä tosi toimiin!

Luistelukoulu on pohja koko luisteluharrastukselle ja siinä onnistuminen tuo motivoituneita ja taitavia harrastajia ja kilpailijoita seuraamme.

Jos koit tehtävän omaksesi, otathan yhteyttä Merja Popperiin ja lähetä Merjalle kirjallinen hakemuksesi 10.12.2012 mennessä sähköpostiosoitteella merja.popper@kolumbus.fi.