ANGELINA KÄLVILÄINEN VTL:N PÄÄVALMENTAJAKSI

8.4.2013

Angelina Kälviläinen aloittaa ensi syksynä VTL:n päävalmentajana. Angelina on toiminut jo aiemmin VTL:ssa valmentajana 2000 luvulla ja palasi keväällä 2012 takaisin seuramme valmentajaksi. Angelinan rooli vastuuvalmentajana on jatkaa Irinan työtä mm. kehittää seuramme valmennuksen yleisiä linjoja sekä kokonaisvaltaisesti seuramme kaikkien eri luisteluryhmien toimintaa. Lisäksi Angelina tulee valmentamaan itse joitakin ryhmiä.

Angelina on suorittanut I ja II-tason valmentajakoulutuksen. Hänellä on vahvan valmentajaosaamisen lisäksi menestystä kilpailijana. Hän on aloittanut kilpailemisen vuonna 2000 ja kilpailu-uran viimeinen kilpailu oli taitoluistelun Suomen Mestaruuskilpailut vuonna 2008 sarjassa SM-Juniorit

Saamme vahvan taitoluisteluvalmennuksen osaajan seuraamme!

Lämpimästi tervetuloa päävalmentajaksi, Angelina!