Uusia ryhmiä aloittaa 2018-2019 syksyllä, OKM:n seuratuen tukemana

27.6.2018

Vihdin Taitoluistelijat sai opetus- ja kulttuuriministeriön seuratoiminnan kehittämistukea lasten ja nuorten liikuntaharrastuksen lisäämiseen sekä monipuolisen organisoidun liikunnan kehittämiseen.

Vihdin Taitoluistelijat sai tukea mm. poikien tekniikkaluisteluun, nuorten ja aikuisluistelijoiden kuntoluisteluun, muodostelmaluisteluun sekä liikuntaleikkikoulun järjestämiseen 3-4 ja 5-6-vuotiaille.

OKM:n jakaman seuratuen avulla Vihdin Taitoluistelijat pystyy kohtuuhintaan tarjoamaan 2018-2019 kaudella vihtiläisille lapsille ja nuorille entistä enemmän vaihtoehtoja monipuoliseen liikunnan harrastamiseen.

Uuden kauden osalta ilmoittautumiset on nyt avattu, toivotamme kaikentasoiset luistelijat ja liikkujat lämpimästi tervetulleeksi luistelemaan Vihdin Taitoluistelijoihin.