Ilmoittautuminen ja yleistä tietoa ryhmistä

Kauden 2023–2024 luisteluryhmiin ilmoittautumiset:

• Muut ryhmät
    • Ilmoittautuminen kevätkaudelle alkaa ti 28.11.2024
    • Ilmoittautuminen on  mahdollista läpi kauden,
      mikäli ryhmässä on tilaa

Kokeilukertojen jälkeen harjoituksiin ei voi osallistua ilmoittautumatta. Mikäli ilmoittautuminen tulee ajankohtaiseksi ilmoittautumisajan umpeuduttua, vapaita paikkoja voi tiedustella vtl.laskutus@gmail.com

Jos vahingossa ilmoittaudut/ilmoitat lapsesi väärään ryhmään tai tarvitset apua järjestelmään liittyen, ota yhteyttä vtl.laskutus@gmail.com

Mikäli luistelija päättää lopettaa luisteluharrastuksen kesken kauden, on siitä ilmoitettava kirjallisesti seuran nettisivuilla http://vtl.sporttisaitti.com/seura/lopetusilmoitus/.

Tutustu myös seuran maksusääntöihin http://vtl.sporttisaitti.com/seura/kausimaksut-ja-maksusaannot/ .

Lisätiedot ryhmistä:                                                       sopiva ikä

• Timantit  -  1 krt jää/vko tai 2 krt jää/vko                  (kouluikäiset)
  • Luistelukoulu -  1 krt jää/vko                                    (3-7 v.)
  • Aikuiset - 1 krt jää/vko, 2 krt jää/vko tai 10krt          (yli 15 v.)
  • Myllyt erityisryhmä - 1 krt jää/vko+1 oheiset/vko     (kaikenikäiset)

Ryhmiin ilmoittautuminen

Valitse ryhmä johon haluat ilmoittautua. Hintoihin tulee lisäksi jäsenmaksu/luistelija 30 €, joka on voimassa kevätkauden. Vihdin Taitoluistelijat varaa oikeuden mahdollisiin aikataulumuutoksiin.

Ryhmiin pääsee mukaan myös kesken kauden, jos puolivuotiskaudesta on jäljellä alle puolet, määräytyy maksu tapauskohtaisesti

Ryhmä

la klo 9.30-10.15

Aikuiset - 1 krt jää/vko
Luistelupäivä ti

ilmoittaudu tästäyli 15 v.

230 €

ti klo 20.00-20.45

Aikuiset -  1 krt jää/vko
Luistelupäivä la

ilmoittaudu tästäyli 15 v. 230 €230€la klo 10.15-11.00

Aikuiset - 2 krt jää/vko
Luistelupäivä ti ja la

ilmoittaudu tästäyli 15 v.360 €360€

ti klo 20.00-20.45
la klo 10.15-11.00

Aikuiset   190€  / 10krt

Luistelupäivä ti  ja/tai  la

ilmoittaudu tästäyli 15 v.  ti klo 20.00-20.45
ja / tai
la klo 10.15-11.00

Myllyt erityisryhmä
1 krt jää/vko +
oheiset

ilmoittaudu tästäkaikenikäiset260 €260€su klo 11.50-12.30

Ilmoittautumisohje myClubiin

Vihdin Taitoluistelijat on ottanut käyttöönsä myClub-jäsenrekisterin kesäkuun alussa 2018. Uuden jäsenrekisterin käyttöönoton myötä jokaisen luistelijan tulee rekisteröidä omat tietonsa myClubiin.

Perusideana on, että ensimmäisessä vaiheessa annetaan vanhemman eli laskujen maksajan tiedot jolla hallinnoidaan jatkossa ko. jäsentiliä eli perustetaan myClubID. (Mikäli sinulla on jo myClubID, pääset kirjauduttuasi antamaan jäsentietoja.) Vasta kun päästään kohtaan missä täytetään kaikki jäsenkentät annetaan lapsen tiedot, ei enää aikuisen tietoja.

MyClub:iin luodut ohjeet neuvovat, kuinka käyttäjän tulee toimia. Alla vielä yhteenvetona asiat, jotka järjestelmään tulee tehdä.

UUDEN  LUISTELIJAN ILMOITTAMINEN RYHMÄÄN:

1. Avaa oman ryhmäsi ilmoittatumislinkki (löydät sen sivulla olevasta taulukosta)
  2. Luodaan oma myClubID, jos sitä ei vielä ole (anna sähköpostiosoite, jolla jatkossa hallinnoidaan jäsentietoja eli  anna vanhemman tiedot tai vähintään yli 13-vuotiaan, käytännössä ne tiedot jonne laskut ohjautuvat)
  3. Viimeistele myClubID:n vaatimat tiedot (=tunnuksen hallinnoijan tiedot) eli  anna vanhemman tiedot (tai yli 13-vuotiaan, käytännössä ne tiedot jonne laskut ohjautuvat)
  4. Jäsentiedot kohdassa anna rekisteröitävän luistelijan  tiedot.
  5. Vahvista ilmoittautuminen
  6. Siirry myClubin omille sivuille
  7. Tarkista omat tietosi, valitse oikeasta yläkulmasta, lapsesi nimen alta aukeavasta pudotusvalikosta=> Omat tiedot. Huomioi erityisesti=>Omat tiedot | Asetukset
  8. Omien tietojen merkitys seuralle. MyClub ei näytä jäsenen määrittelemiä tietosuoja-asetuksia seuralle, joten siksi kysymme jäsentietokentissä erikseen luvat valokuvista, viestinnästä, nimitietojen julkaisusta eri viestintäkanavissa ja mikäli haluat muuttaa asetuksia muuta silloin jäsentietokentän arvoa. Jatkossa viestintää tehdään paljon myClubin kautta, joten huolehdithan, että olet lisännyt kaikki ne sähköpostiosoitteet mihin haluat jatkossa seuran viestit tulevan. Viestit on siis mahdollista ohjata rekisteröidyn luistelijan sähköpostiosoitteeseen sekä kaikkien huoltajien tiedossa oleviin sähköpostiosoitteisiin.

TOISEN PERHEENJÄSENEN ILMOITTAMINEN RYHMÄÄN:

Mikäli haluat  liittää samasta perheestä toisenkin henkilon luisteluryhmään toimi seuraavasti kun olet ensin rekisteröityt yhden käyttäjän. toimi alla olevan ohjeen mukaisesti:

2. Järjestelmä pyytää sinua kirjautumaan sisään.
  3. Valitse => Lisää uusi jäsentili
  4. Syötä luistelija pyydetyt jäsentiedot.
  5. Vahvista ilmoittautuminen

ILMOITTAUTUMINEN RYHMIIN, jos olet jo Vihdin Tatoluistelijoiden jäsen (HUOM, kesäkuussa 2018 otettu uusi jäsenrekisteri myClub käyttöön, joka vaatii jäsentietotojen uudelleen syöttämisen ellei niitä ole jo annettu)

1. Valitse  ryhmä johon haluat ilmoittautua
  2. Järjestelmä pyytää sinua kirjautumaan sisään.
  3. Vahvista ilmoittautuminen