Timantit (kouluikäiset)

ja/tai

lauantaisin klo 9.30-10.15
OP-halli

Valitse sopiva harjoituspäivä ilmoittautumisen yhteydessä tai molemmat päivät.

Seura vakuuttaa kaikki alle 15v luistelijat, kun virallinen ilmoittautuminen luisteluryhmään on tehty.

Vahingon sattuessa harjoituksissa soita palvelunumeroon  0100 5225.

Lisätietoja vakuutuksen kattavuudesta saat numerosta 0303 0303.

Palveluaikojen ulkopuolella tai kiireellisissä tapauksissa voit mennä mihin tahansa lääkäriin tai sairaalaan saadaksesi ensiapua. Maksa kulut ensin itse ja tee sitten vahinkoilmoitus OP-mobiilissa tai op.fi-palvelussa.

HINTA

1 jää/vko
Kevätkausi 175€

2 jäätä/vko
Kevätkausi 275€

+ jäsenmaksu 30€, voimassa koko kauden

ILMOITTAUTUMISET >>

Jos haluat ensin tulla mukaan kokeilemaan, voit kokeilla luistelua ryhmässä yhden kerran maksutta, otathan yhteyttä vihdintaitoluistelijat@gmail.com

7-15 vuotiaiden luisteluryhmä Timantit

Tässä ryhmässä voit aloittaa luisteluharrastuksen! Jotkut ryhmän luistelijat ovat harrastaneet jo muutaman vuoden, mutta  mitään osaamisvaatimuksia ei kuitenkaan ole, tärkeämpää on kiinnostus oppia uutta ja halu liikkua hauskalla tavalla.

Voit harjoitella kerran tai kahdesti viikossa.